6 Ocak 2012 Cuma

TATLI TELAŞLAR

Prensesim için hazırlıklar tam gaz devam ediyor...Şu sıralar odası için hazırlıklar yapıyorum.Çilek den oda takımını aldık.Baby Dream modelini seçtik.İnşallah Mart ayında mobilyaları kurulacak prensesimin.Bu aradada odası için kapı süsü almayı düşünüyordum. İnternetten araştırma yaparken tesadüfen http://www.lolipu.blogspot.com/ da keçe isim duvar süslerine rastladım ve çok beğendim.Bu arada  komşumda keçelerden süsler yapıyordu ve ondan da cesaret alarak bende yapmaya karar verdim.Sağolsun ben gidemediğim için gerekli temel malzemeleride benim için  temin etti. İki gündür beraberce keçe olayına kendimizi kaptırmış durumdayız.ilk olarak kızımın kuzenleri Arda ve Azra (kendilerini benim ilk göz ağrım olurlar) için yapmak istedim.Ufak bazı ayrıntıları kaldı.
Benim prensesimin ismi henüz kesinleşmediği için onun kapı süsü beklemede :)).Şimdilik babamız ELA SU olsun istiyor .En kısa zamanda isminin netleşmesini istiyoruz ama bu konu çok hassas olduğu içinde üzerinde çok fazla düşünüyoruz.Sonuçta ömrü boyunca adıyla yaşıyacak değil mi!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haydi yaz, yaz...Parmaklarına sağlık :))