24 Mart 2012 Cumartesi

EVDE ŞENLİK VARDI





Dün evde hummalı bir hazırlık vardı. Mağlum minik meleğim aramıza katılıcak yaklaşık 6 hafta sonra :) Bizde hazırlıklara hız verdik. Annem ,Emine teyzem ve kızları dün yardıma geldiler sağolsunlar. Birde burdan teşekkür ediyorum kendilerine :) Öncelikle cuma günü için sözleştik ve bende çarşambadan itibaren başladım çamaşırları yıkamaya kurutmaya. Birde hazır başlamışken eşime salonun şeklinide değiştirdim. Kısacası evi alt üst ettim dağıttım ama toplayamadım bütün işleri cumaya annemlere bıraktım. Gerisini fotograflar anlatsın :)




8 yorum:

  1. aman da aman :) bebişin hazırlıklar hızlanmış :) canımm ne güzel telaşlar :) gözüme ne takılıyor iki seferdir?bebişin şifonyerini duvara çapraz koysan, daha bir hacimli olur canım odası bence...hem de üzerine koyduğun şeyler daha gösterir kendini....

    YanıtlaSil
  2. evet canım hızlandık olur ya erken gelmeye karar verir :)) şifonyerin üstünde tamamlayıcı rafı var duvara monteli ama yinede denerim fikrini bakalım nasıl olucak ??

    YanıtlaSil
  3. Çok, çok kolay gelsin ama bunlar öyle güzel yorgunluklarki :) hayırlı olsun, inşallah sağlıkla doğar..

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle çok keyifli bir gündü :)yoruldum ama o an değil sonrasında hissettim yorgunluğumu :) inşallah tek duam sağlıkla dünyaya gelmesi :) tşkler iyi dileklerin için...

    YanıtlaSil
  5. Kolya gelsin canım..
    Sevgiler.
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsin hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın inş:)

    YanıtlaSil

Haydi yaz, yaz...Parmaklarına sağlık :))