17 Nisan 2012 Salı

BİR YAŞ DAHA...

Evet bir yaş daha gitti ömrümden...Geriye ne kadar kaldı bilinmez...Tek duam sağlıkla , sevdiklerimle yaşadığım güzel ,hayırlı ve uzun bir ömür...Doğduğum gün belki annem için daha gün gibi gelebilir ama ben bugune kadar her saniyesini hissederek yaşadım...Ve anne olma sırası bana geçti...Şimdi çok daha iyi anlıyorum ki evlatlar annelerinin gözlerinde  hiç büyümediklerini...Ne yaparsak yapalım sonsuz sabır şevkat ve koruma iç güdüsüyle bizi asla yanlız bırakmadıklarını...Zaten yalnız kalmak isteyen bir evlat düşünemiyorum...Benim annem beni hiç bırakmasın...Benim annem hep yanımda olsun...Ben ne kadar büyürsem büyüyeyim annemin minik yavrusuyum...Seni çooook seviyorum anneciğim....ANNEM YANIMDA OLSUN BANA BİRŞEY OLMAZ...



2 yorum:

  1. Canım aranıza yeni katılacak bebeğinle birlikte, huzur dolu, sağlıklı yaşlara.....

    YanıtlaSil

Haydi yaz, yaz...Parmaklarına sağlık :))