30 Haziran 2012 Cumartesi

BİZDEN HABERLER

          Tecrübesiz bir anne olarak çok yoğunum bu aralar. Anne olmayı öğreniyorum...Kızım bana anne olmayı ihtiyaçlarını sonsuz sevgi ve sabırla karşılamayı öğretiyor... Bu sebepten blogu boşladım bu aralar. Kızım pek fırsat vermiyor. İpek le günler nasıl hızlı anlatamam. Kendime, evime, mutfağıma yetişemiyorum. Çoğu zaman akşam yemeği yumurtaya talim. Babamız işten gelince birde mutfak işine girişiyor.
      Gündüz uykumuz pek yok  en fazla yarım saat uyuyor oda kucakda yatağına bırakınca ya hemen uyanıyor yada basıyor yaygarayı. Öyle sesli ağlıyor ki bazen Gizem teyzemiz kendi evinden sesimizi duyup arıyor' hayırdır 'diye...Geceleri rahat uyusun diye her gün eşimle yıkıyoruz. Banyo yapmakdan hoşlanıyor şimdilik. Annanemiz Ankaradayken hep o yıkıyordu. Yazlık evine geçince iş başa düştü ve ilk defa 40 günlükken yıkamak zorunda kaldım. Dualar okuyarak,korkarak yıkadım kızımı. Çok heyecanlıydı benim için tutamazsam zarar verirsem diye çok korktum.Hoş artık herşeyin kolayı varmış. Filede yıkamak umduğumdan kolay oldu.
        Beslenme saatlerimize gelince gündüzleri sürekli emmek istiyor.Kucağıma alır almaz emziği atıp aranıyor hemen vermezsemde bir feryat figan nasıl ağlıyor anlatamam. Hiç sabrımız yok :) Geceleride  2 saatte bir  kalkıyoruz emmek için .Süt problemini çözdüm gibi artık takviye mama vermiyorum. Heyecanla 6 Temmuz doktor kontrolümüzü bekliyorum bakalım kilo alımı nasıl olmuş bu ay sütüm yeterli kiloyu aldırmış mı kızıma???

Dışarı gezmelere gelince pek çıkmadık şimdiye kadar. Evde daha rahattık.Daha doğrusu ben rahattım:) Emzirmek ,altını almak, uyutmak dışarıda biraz beni panikletiyordu.Ama artık alıştım. Kim tutar artık bizi evde :)Hem kızım çevreyi tanımakdan hoşlanıyor. Ağaçları evleri öyle hayran inceliyor ki... Bayılıyorum şaşkın şaşkın etrafa bakmasına, ağzını açıp kafasını sağa sola çevirmesine :))



MAŞALLAH KIZIMA :))
Bu fotograf karesi bebek mevlütü öncesi kızımla verdiğimiz pozlardan sadece biri :))))

10 yorum:

  1. Hem İpek'e hem annesine maşallah bence:)

    YanıtlaSil
  2. Göksuu bebişi sansürlemişsin ama eminim çok tatlıdır ;)) zor bir dönemdir eminim canım, ama bi o kadar da keyifl... annelik harika biir duygu olsa gerek...daha sık uğra lütfen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracim aslında İlk basta sansurlememistim esım nazar deger diye tutturunca sansurlemek zorunda kaldım:) yakında sansursuz fotolarımız gelicek ins:) evet çok zor ama aynı zamanda müthiş keyifli :) tavsiye edilir :)

      Sil
  3. maşallah size 41 kere:))

    YanıtlaSil
  4. maşallah maşallah çok tatlısınız ikinizde:)) kimbilir ne kadar güzel bir duygudur anne olmak,nice güzel günler sizlere:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz :)) mükemmel tarifi olmayan bir duygu darısı başına :))sevgiler...

      Sil
  5. maşallahhh çok güzel bir kız buuu.Rabbim nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  6. Âmin canım teşekkürler:))

    YanıtlaSil

Haydi yaz, yaz...Parmaklarına sağlık :))