9 Kasım 2012 Cuma

♥♥ 6 AYLIĞIM♥♥

     Artık bilmiş bir kız çocuğum var :) Kendileri artık neyi isteyip istemediğini bilirler... Ağlamaklı bir ses tonuyla benimle kavga bile ediyor benim bal kızım :) Artık naz yapmayı, kendini sevdirmeyi , cilvelenmeyi, oyunu öğreniyor. Öyle şeker bişey ki canı isterse kıkırdıyor canı isterse emiyor. Herşey İpek hanımın keyfine kalmış durumda.
     Bu ay kilomuz yaklaşık 7.500 gr. Yaklaşık diyorum çünkü tartıda ağlamak ve tepinmekle meşgul ki tam kilosunu öğrenemiyoruz yine. Boyu 66 cm ve baş çevremizde 43.6 cm. Her zaman ki gibi krize girmiş gibi ağlaığı için doktorumuzla tam olarak konuşamıyoruz. Soruların çoğunu unutmuş ve sorulan soruların cevabını yarım yamalak almış bir şekilde evimize geri dönüyoruz.Bu ay birde göz muayenesi için göz doktorunun yolunu tuttuk. Ben nasıl olucak İpek yine ağlarsa işimiz zor diye düşünürken hiçde korktuğum gibi olmadı. Tüm muayene  hep renkli oyuncaklarla ve uzakdan ölçümlerle geçtiği için sorun yaşamadık. Sadece ilaçlı muayene için iki kere göz damlası damlatıldı ve İpek de biraz ağladı ama Allah dan kısa sürdü. Ayrıca ağlamasıda normal sanırım çünkü gözü yakan bir damlaymış kendileri. Ufak bir sorunumuz çıktı ölçümlerde ve 4 ay sonra tekrar kontrole gitmemiz gerekiyor. İnşallah bir sonra ki kontrole sorun ortadan kalkmış olur. Birde kollarında ayaklarında boynunda kızarıklar oluştu kızımın. Bir müddet sonrada kabuk bağladı ve kıpkırmızı oldular. Tekrar doktor yollarına düştük ve dermatoloğa gittik. Egzama olduğunu söyledi ve kortizonlu krem verdi. Açıkcası kremi kullanmak pek içimden gelmesede geçmesi için kullandık fakat kremi bırakınca tekrarladı. Şimdi kortizonsuz bir tedevi için başka bir doktora daha gidicez. Ama kime sorsam herkes bizdede oldu artık tüm bebeklerde oluyor cevabını aldım. Hiç bir bebek hasta olmasın anneler üzülmesin :)
     Ek gıda olayı tam gaz devam ediyor. Artık kahvaltı yapmaya başladık. Az tuzsuz peynir, yumurta, pekmez, meyve ve bebe bisküvisi ile bir karışım hazırlıyorum. Aslında tek tek vermemi önerdi doktorumuz ama ben şimdilik karışım yapıyorum. Tatlarınıda öğrensin diyede tek tek de tattırıyorum.
     Gezmelere gelince ev gezmelerini pek sevmiyor. Kalabalıkdan hoşlanmıyor ve halen azda olsa yabancılama huyu devam ediyor. Arabasıyla park bahçe gezmelerini seviyor. Çoğu vaktimizi baş başa el ele geçiriyoruz. Bu ay itibariyle ücretsiz iznim başladı. Artık bende bir ev hanımıyım.
     Uyuması için yine ayağımda sallıyorum. Bu ay çok huzursuz uyuyor bal kızım. Sürekli uyanıyor ve ağlıyor. Tekrar başa döndük sanırım. Uykusuz geceler çok fena sersem gibiyim. Dişlerimiz henüz çıkmadı ama çok fena kaşınıyorlar ve kızımı çok rahatsız ediyorlar. Uyku sorunumuzda sanırım bundan ileri geliyor. Tek duamız bir an önce ağrısız sızısız Pıt Pıt dişlerinin çıkması...Altını almak artık iyice zorlaştı resmen kaçıyor kıpır kıpır...(Bu arada '6 aylığım' yazısını yine 1 hafta geç yazıyorum... Yoğurt yememek için mücadele ettiği püskürterek heryerimizi yoğurt yaptığı bir an...  )
     Şimdilik hoşçakalın...
    

8 yorum:

  1. Maşallah bu da bizimki gibi bayan kirpik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Deryacigim görenler direk kirpiklerine laf atıyor maşallah :) bay ve bayan kirpik :)) kulağa hoş geliyor :) Boraya kocaman öpücükler sanada sevgiler....

      Sil
  2. Maşallah bu prensese çok tatlı :)Birden kızımın o halleri ,zaman çabuk geçiyor..sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) gercekten zaman hızla geçiyor:) her halleri ayrı güzel :) bizseler sevgiler kizinizada öpücükler :)

      Sil
  3. En tatlı yorgunluk bu olsa gerek değil mi? Maşallah ikinize de. Anneliği adım adım öğrenmek çok güzeldir eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Kübracigim en tatlı yorgunluk :) uyusada dinlensem diyorum uyuyor bu seferde özlüyorum Uyansada sevsem diye ortalıkta geziniyorum:)) Arayı fazla açma canım ayrıca özleniyorsun...

      Sil

Haydi yaz, yaz...Parmaklarına sağlık :))