1 Haziran 2014 Pazar

KANATLARIMI TAKTIM TAVSİYE MELEĞİ OLDUM:) TEREMYAĞLI PİLAV YAPTIM:))


Sanırım duymayan kalmamıştır tavsiye kanalını ve kampanyalarını. Bende bir melek olarak tavisye kanalı sayesinde Teremyağ ile tanıştım ve enfes bir pilav yaptım:)
Teremyağlı pilavın tarifine gelince;
1 su bardağı pirinci bol su ile yıkıyoruz.Tenceremizde Teremyağı eritiyoruz ve yıldız şehriyelerimizi ekleyip kavuruyoruz. Şehriyelerimiz kavruldukdan sonra pirinçlerimizi ve 2 su bardağı tavuk suyumuzu ekleyip kısık ateşte pişiriyoruz.Altını kapattıktan sonra 10 dk demlenmesini bekliyoruz.Sonrasında Enfes Teremyağlı pilavımız hazır. Herkese afiyet olsun..
Teremyağ Gurme Kaymaklı ile pilavlarımız artık daha lezzetli. Teşekkürler tavsiye kanalı beni Teremyağ Gurme Kaymaklı ile tanıştırdığın için. Yemeklerin vazgeçilmezi oldun Teremyağ Gurme Kaymaklı:)))

2 yorum:

  1. Biz de size teşekkür ederiz değerli yorumlarınız için:) Nefis görünüyor, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil

Haydi yaz, yaz...Parmaklarına sağlık :))